wtorek, 2 sierpnia 2016

One of our favorite places


Czy wy też macie takie miejsce, do którego moglibyście wracać ciągle i ciągle i w żadnym wypadku wam się nie nudzi? Dla nas, jednym z takich miejsc jest Zakopane, więc nie mogło go zabraknąć na wakacyjnej liście. Ogólnie wypad był 4 dniowy i spędziłyśmy go całkiem miło i przyjemnie. W żadnym wypadku nie marnowałyśmy czasu na siedzeniu w pokoju hotelowym. Korzystałyśmy z pięknej pogody i widoków. Zobaczyłyśmy kilka miejsc, których przy wcześniejszych wypadach nie zdążyłyśmy zwiedzić.

Musimy Wam zdradzić, że jesteśmy zakochane w górach! Dla nas te widoki i klimat jest niepowtarzalny i nie dorównuje mu rodzinny wyjazd nad polskie morze. Niestety, tu i tu w sezonie jest bardzo dużo ludzi, ale jeżeli się chce, można znaleźć piękne miejsca, gdzie można delektować się ciszą i spokojem.






Planujemy wybrać się na pierwszy, samodzielny wyjazd za rok, właśnie do Zakopanego. By zobaczyć nowe miejsca i zdobyć kolejne szczyty :)























Piszcie w komentarzach jakie jest wasze ulubione miejsce xx



46 komentarzy:

  1. Równiez kocham góry :) byłam jakiś czas temu na wycieczce szkolnej i bawiłam się rewelacyjnie. W dodatku to świeże, górskie powietrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę piękne miejsca. Nie dziwię się, że trafiło do tych ulubionych. Osobiście góry lubię tak samo jak morze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Góry mają przepiękne widoki,ale żeby je zobaczyć trzeba mocno się "napracować",jednak od kilku lat chodzę i zbieram pieczątki i naprawde warto.
    Moje ulubione miejsce to morze!<3
    P.S. Cudowne zdjęcia!❤️
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie trzeba się "napracować", ale później satysfakcja jest najlepsza :)

      Usuń
  4. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, efektowne zdjęcia dziewczyny! :D
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niecałe dwa tygodnie temu też byłam w Zakopanym, uwielbiam to miasto! A na Krupówkach mogłabym spędzić wiele godzin.. W tym roku zdobyłam masę szczytów i jestem z tego ogromnie dumna! Zdjęcia z postu mają genialny klimat, obserwuję, świetny blog!
    Zapraszam na mojego bloga, gdzie znajdziesz porady jak wykorzystać drugą szansę mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam góry:) W zimę i w lato - zawssze jest co robić :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie tak - mam nawet kilka takich miejsc. Jeżeli chodzi o Polskę to uwielbiam jeździć do Ustronia i Świnoujścia ;) Zawsze ciągnie mnie do tych miast!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne zdjęcia <3
    http://xycjpc.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie posiadam takiego swojego ulubionego miejsca, ale miło, że wy takie macie :)

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uwielbiam góry, często wracam do Karpacza ale w Zakopanym jeszcze nie byłam :(
    lifewithnowag

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam góry! Zakopane rządzi. Zdjęciami stamtąd mogę się delektować i delektować. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutro jade na tydzień w góry :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym odwiedzić Polskie góry gdyż jeszcze nie miałam okazji, a tam jest tak pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkasz gdzieś na północy Polski? :)

      Usuń
  16. Robisz niesamowite zdjęcia!

    W górach szczerze mówiąc jeszcze nie byłam :)

    https://strong-power.blogspot.com/2016/08/szablon-marina.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ♥
      Koniecznie musisz się kiedyś wybrać!

      Usuń
  17. Lubię miejsca z klimatem, a to miasto takie jest :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle razy wybierałam się do Zakopanego i zawsze coś przeszkadza. Muszę w końcu tam pojechać, widoki niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubię góry i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się tam pojechać! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia! Ja również uwielbiam góry x Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jeździć do Zakopanego ale typowo w góry :) Na szczęście mam niedaleko i we wakacje parę razy zawsze jestem :)

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  22. ja niestety tylko raz byłam w Zakopanym, ale mam nadzieję że tam jeszcze wrócę bo jest ślicznie :)
    co do miejsc w które uwielbiam wracać-są to niektóre w mojej okolicy, np. staw, a tak to zawsze tęsknię za morzem i za mazurami :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia! <3
    Ja nigdy nie byłam w górach, a moim ulubionym miejscem są Mazury.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiamy Mazury! Najbardziej podoba nam się w Mikołajkach :)

      Usuń
  24. W Zakopanym byłam dosłownie na chwile "po drodze" mało co zdążyłam zobaczyć więc muszę się tam wybrać :) Moim miejscem do którego lubię wracać jest Kraków :) Super zdjęcia!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie takim miejscem jest Wrocław.
    Piękne widoczki :D
    Zapraszam do mnie www.sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakopane znam jak własną dłoń! Mam tam znajomych a w tym roku byłam juz tam dwa razy... Jest pięknie to fakt, mozna każdemu polecić :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne widoki :) A Zakopane uwielbiam!

    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne widoki i piekne zdjecia ! niestety nigdy nie byłam w górach ale widocznie to jeszcze jest przede mmna :)
    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Góry to cudowne miejsce! Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja byłam w Zakopanem dwa tygodnie temu, ale muszę przyznać, że jakoś bardzo mnie nie urzekło. Ładnie, ale bez szału. W dodatku tyle ludzi, że szło oszaleć :) Aczkolwiek postaram się tam kiedyś jeszcze wybrać, by na spokojnie wszystko zobaczyć (teraz byłam z grupą obozową). A moim takim miejscem jest Barcelona. Co prawda byłam tylko raz, ale już planuje kiedy znowu tam wrócę. Jestem zakochana :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Również kocham Zakopane, ale byłam tam tylko 2 razy :(

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak, Zakopane to również jedno z moich najlepszych miejsc, do którego wracam kiedy tylko mogę :) Już w niedzielę wybieram się na kilkudniowy wyjazd właśnie tam ♥ Świetne zdjęcia :* Pozdrawiam :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  34. Może nie tyle co Zakopane, a otaczające je góry są zdecydiwanie jednym z najpiękniejszych miejsc na ziemi, do których uwielbiam wracać :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszcze wyjazdu, choć ja zdecydowanie bardziej wole morze :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kocham zarówno góry jak i morze.. Dobrze, że w góry mam blisko, ale i tak jakoś rzadko tam bywam. Czas to zmienić :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nigdy nie byłam w Zakopanem ;p jakoś mnie tam nie ciągnie, według mnie jest to przereklamowane miejsce ;p
    btw zazdroszczę wam, że macie siebie, swoja bliźniaczkę :D zawsze o tym marzyłam <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nigdy nie byłam w Zakopanem ;p jakoś mnie tam nie ciągnie, według mnie jest to przereklamowane miejsce ;p
    btw zazdroszczę wam, że macie siebie, swoja bliźniaczkę :D zawsze o tym marzyłam <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń