wtorek, 26 lipca 2016

Our beginning


Wakacje trwają już prawie cztery tygodnie. Powiedzcie nam, kiedy to minęło? Nim się obejrzymy, a będziemy musiały kupować książki i zeszyty. Nawet nie chcemy o tym myśleć! Skupmy się na pozytywniejszych rzeczach. Nasze wakacje dotychczas to nic innego jak totalny chill, tak odreagowujemy. Ten rok szkolny był dla nas bezlitosny, a zarazem bardzo ekscytujący.  Nowa szkoła, nauczyciele, znajomi. Do tego tak dużo nauki, że aż strach pomyśleć. Ale żeby się bardziej nie rozleniwić kupiłyśmy karnety na siłownię. Może kiedyś napiszemy skąd czerpiemy motywację i jak zaczęłyśmy przygodę z siłownią. Mamy jeszcze kilka planów które chcemy zrealizować przez resztę wakacji. Zobaczymy co z nich wyjdzie, bo wymagają od nas poświęcenia, któremu chcemy stawić czoła. Za kilka dni (w końcu) ruszymy się poza "mury" naszego domu. Także oczekujcie dużej dawki zdjęć, bo na pewno pięknych widoków nie zabraknie. Zakopane nadchodzimy!

Dzisiaj chcemy Wam zaprezentować nasze pierwsze zdjęcia. Stylizacja składa się z khaki koszulki, szerokich szortów, które wręcz uwielbiamy oraz białych adidasów.





stradivarius t-shirt h&m shorts adidas superstar shoes house bag ccc glasses









18 komentarzy:

  1. Świetna torebka, bardzo mi się podoba! Ja także nie mam pojęcia, kiedy mijają mi wakacje... Trzeba je wykorzystywać, bo ani się obejrzymy, a się skończą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszulka, strasznie mi się podoba ten kolor na ubraniach! Ja też nie wierzę w to, że prawie połowa wakacji za nami. Trzeba jak najlepiej wykorzystać pozostały miesiąc x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszulka, strasznie mi się podoba ten kolor na ubraniach! Ja też nie wierzę w to, że prawie połowa wakacji za nami. Trzeba jak najlepiej wykorzystać pozostały miesiąc x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

  5. Może rewanż i skomentujesz również u mnie? :)

    Zapraszam do mnie
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się tam w sumie trochę już marzy powrót do szkoły :)
    Witam w blogosferze! Widzę, ze to Wasz pierwszy post, więc życzę Wam powodzenia i wytrwałości :)
    Śliczna stylizacja!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia, jak na poczatek! z niecierpliwoscia oczekuje na wiecej ;3
    obserwuje i licze na rewanz ;3 xoxoox

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie napisane, podoba mi się! Obserwuję ♥ Będę częściej wpadać :)
    Pozdrawiam
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tutaj :) Bardzo miło mi się czytało.
    Kochana co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już zaczęłam :*
    Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. udanego wyjazdu ! <3 Śliczna stylizacja.
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka rzuciła mi się w oczy od razu! Prosty, ale ładny outfit :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda. Te wakacje szybko mijają.
    Świetna stylizacja.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja będę chillować w sierpniu. Tak jak Wy boję się momentu, w którym będę musiała kupić zeszyty książki, ponieważ zapowiada on początek roku szkolnego..

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja się cieszę, że już nie musze o szkole myśleć. Teraz tylko praca xD Świetna torebka :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylówka! Pasuje Ci ta koszulka :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  18. Super luzacka stylizacja ;*
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń